Мектеп №50 Орто жалпы билим беруучу мектеп №50

Социалдык-психологиялык кызмат

 Социалдык-психологиялык кызмат   Акунова Ырыс Мукашевна 06.08.1958

                                                                  Эмгек стажы: 38 жыл №50 мектепте 3 жыл

 

МЕКТЕП ПСИХОЛОГУНУН ИШ БОЛЖОМУ

Келечек болжом

Ишмердүүлүктүн максаты: аталган мектептеги педагогикалык чөйрөдө окуучулардын ийгиликтүү билим алуусуна жана өнүгүшүнө мүмкүнчүлүк берүүчү психологиялык-педагогикалык жана социалдык-психологиялык шартгарды түзүү.

Тапшырмалары:

  1. Бардык биринчи класстагыларды мектепке көнүктүрүү учурунда аларга мектептин талаптарына ылдайыктоого мүмкүнчүлүк берүү гана змее, бардык тараптан мамиле түзүүнүн жана ишмердүүлүктүн түрдүү жааттарында өнүгүүнү жана жетишүүиү камсыздаган психологиялык-педагогикалык колдоо.
  2. 2-3-класстагы окуучулардын таанып-билүү мүмкүнчүлүктөрүн өнүктүрүү.
  3. 4-класстын окуучуларын орто мектепке өтүшүнө, андан ары мектептин 5-классына ийгиликтүү көнүктүрүүгө мүмкүнчүлүк бор ген психологиялык даярдоо.
  4. 5-класстын окуучуларын жаңы шарттарга көнүктүрүү учурунда психологиялык коштоо.
  5. 10-классттын окуучуларын жаңы жамаатка көнүктүрүү учурунда психологиялык коштоо.
  6. Окуучуларга алгачкы кесип тандоо багытына психологиялык жардам.
  7. 9, 11 -класстардын окуучуларына экзаменге даярдануусуна психологиялык жардам.

Ишмердүүлүктүн негизги багыттары:

  1. Биринчи класстагылардын көнүктүрүүсүндөгү кыйынчылыктардын алдын алуу жана психологиялык коррекция.
  2. 4-класстын окуучуларына орто мектепке кирүүге даярдык учурунда психологиялык жардам.
  3. 2-3-класстын окуучуларынын интеллект чөйрөсүнө психологиялык коррекция жана өнүктүрүү.
  4. Жогорку класстын окуучуларынын арасында кесиптик өзүн өзү аныктоого психологиялык жардам.
  5. Бүтүрүүчү класстардын окуучулардын экзаменге даярдануусуна психологиялык жардам.
мазмунукалыбы жана усулуөткөрүү

мөөнөтү

күтүлгөн жыйьштык
1.1-класстын окуучула­рынын (баштапкы жана экинчи мезги- линде) ‘көнүктүрүү жүрүмүнө байкоо . салууСабактарга максаттуу катышу у, сабактан тыш байкоо салуужыл

ичинде

Байкоо аркылуу баштапкы жана экинчи учурунда көнүктүрүүнүн кыйынчылыктарын тарткан окуучуларды табуу
2.Биринчи класстагы­ларды көнүктүрүү деңгээлин табуу багытындагы психо-1 .Педагогикалык даректемелерди жана мурунку изилдөөлөр- дүн материалдарынсентябрьАныктоо жолу менен көнүктүрүү кыйынчылыктарын (баштапкы жана
  1. БИРИНЧИ КЛАССТАГЫЛАРДЫН КӨНҮКТҮРҮҮСҮНДӨГҮ
    КЫЙЫНЧЫЛЫКТАРДЫН АЛДЫН АЛУУ ЖАНА ПСИХОЛОГИЯЛЫК

КОРРЕКЦИЯ.

 

<логиялык-педагоги- калык аныктооталдооэкинчи мезгилинде) башынан кечирген окуучуларды табуу
2. Педагогдорго серептик суроооктябрь,

апрель

3. Биринчи класстагы- лардын ата-энелерине серептик суроооктябрь
4. Биринчи класстарды исихологиялык текшерүү (топторду тестирлөө)октябрь,

апрель

5. Окуучуларды терең- детилген психология- лык текшерүү (жекече)жыл

ичинде

6. Мектепке кирип жаткан балдардын мектептик окутууга даярдыгын исихоло­гиялык текшерүүапрель,

май

Орун алган бош- туктарды толтуруу, четтетүү жана кенем- телөө максатында балдардын мектепте окуусундагы даярдык деңгээлин табуу
3.Баштапкы жана экинчи көнүктүрүү учурунда коррекциялык-1 .Окуучулар менеи коррекциялык- өнүктүрүү сабактарды өтүүоктябрь,

май

Биринчи класстагы- лардын көнүктүрүү учурундагы кыйын- чылыктарды башынан
өнүктүрүү иши2. Окуучулар менен коррекциялык-өнүк- түрүү шли (жекече)жыл

ичинде

кечирген психология- лык окуучу макамын калыптандыруу, эмоционалдык-эрктик чөйрөсүн коррекдия- лоо,

мектепте окутууда интеллектик кыйыичылыктарды жеңүу’

4.Биринчи класстын ата-энелери менен кеп-кеңештик жана агартуучулук иш1. “Биринчи класста- гыларга үй бүлөдө жана мектепте бирдик- түү талаптарды иш- теп чыгуу” исихоло­гиялык кабылдамасентябрьБалдардын санаага түшкөн учурлардагы суроолордо психо- логиялык жөндөмдү көтөрүү.

ата-энелердин балдар

 

<2. Жалпы ата- энелердин чогулушу: “Мектепте окутуунун биринчи айларын- дагы кыйынчылыктар”октябрьүчүн айрым жоопкер- чиликтерди өздөрүнө алуусу,

көйгөйлүү кырдаал- дарды бирге чечүү

3. Ата-энелердин чогулушу: “Балдарды мектепке баштапкы көнүктүруүнүн жыйынтыктары”ноябрь
4. Ата-энелердин чогулушу: “Балдарды мектепке көнүктүрүү- иүн жыйынтыктары”апрель
5. Жекече кеп- кеңештержыл

ичинде

6. Ата-энелер үчүн жалпы ата-энелердин чогулушу: “Сиздин балаңыз мектепке баратат”август
5.1 -класстын

педагогдору менеы кеп-кеңештик жана агартуучулук иш

1. Усулдук оку ту у: “Мүдеө менеи таанышуу: мектеп турмушуна кириигүү” МЕКТЕП МҮДӨӨСҮ!сентябрьПедагогдун

психологиялык

жөндөмүнүн

жогорулашы,

2. Педагогдор үчүн усулдук окутуу: “7 жаштагы кысталыш. Жаш езгөчөлүктөр. Көнүктүрүүнүн кыйынчылыктары”сентябрьбиринчи класс менен көнүктүрүү учурунда иштеп жаткан окутуу- чуга жардам берүү максатындагы педагогикалык жана психологиялык жактан
3. Балдарды баштапкы кенүктүрүү учурунда психологиялык-педа- гогикалык колдоону уюштуруу боюнча кеп-кеңештер берүүжыл

ичинде

ишмердүүлүктүн

шайкештиги

4. Жалпы класстын же жеке баланын жүрүм- турумуна, окутууга байлапышкан маани- көйгөйлөрдүн өтүнүчтөрүнө кеп-ке- ңештер берүү

 

6.Биринчи класстагы- лардын баштапкы жана экинчи көнүктү- рүүсүнүн жыйынтык- тарын чыгаруу1. Мектентегй 1-класс- тын окуучуларынын баштапкы көнүктүрүү- сүнүн жыйынтыктары боюнча педконсилиумноябрьМектепте көнүктүрүү- дө кыйынчылыкка туш болгон балдарга жар- дам беруудөгү мерчем менен жол-жобону иштеп чыгуу
2. Чакан педкеңеш: “Биринчи класстагы- ларды көнүктүрүүнүн жыйынтыктары”май
7.Усулдук жана талдоо

ИЩИ

1. Сурамаларды, сурамжылоолорду, тестерди даярдоосентябрьБелгиленген иш чараларды аткарууга болгон даярдыкты жүзөгө ашыруу.
2. Чогулуштарга, психологиялык кабыл- дамаларга, коррекция- лык-өнүктүрүү сабактарына даярдыкжыл

ичинде

Жасшгган иштердин жыйынтыктарына ой токтотуу
3. Коррекциялык- өнүктүрүү сабактары­на көрсөтмө курал- дарды жасоосентябрь.

октябрь

4. Аныктоону кайра шп гоижыл

ичинде

5. Ишмердүүлүктү талдооянварь,

май

2. 2-3-КЛАССТЫН ОКУУЧУЛАРЫНЫН ТААНЫП-БИЛҮҮ ЖӨНДӨМДӨРҮБ ӨНҮКТҮРҮҮ
мазмунукалыбы жана усулуөткөрүү

мөөнөтү

күтүлгөн жыйынтык
1.Окуучуларга байкоо2-класстын сабакта­рына максаттуу катышууоктябрь,

ноябрь

Байкоо аркылуу эске сактоо, көңүл буруу өнүгүш деңгээли жетишсиз, логикалык ой жоруусу томен балдарды табуу
2.Мектентегй 2-3- класстагы окуучулар-1. Педагогдорго серептик суроооктябрьАныктоо жолу аркы-
дын таанып-билүү

мүмкүнчүлүктөрүн

табууга багытталган

психологиялык-

педагогикалык

аныктоо

2. 2-класстын окуучуларынын эске сактоосун, көңүл буруусун өнүктүрүү- нү аныктоо (топтук)октябрь,

ноябрь

луу эске сактоосу, көңүл буруусу, логи­калык ой жоруусу томен жана жетишсиз өнүгүүсү бар окуучулар ды табуу.
*

 

(3. 3-класстын окуучу- ларынын логикалык ой жорууларынын өнүгүүсүн аныктоо (топтук)ноябрь,

декабрь

2-3-класстын окуучу­ларынын таанып-

билүү чөйрөсүндөгу өнүгуүсун кыйындат- кан себе!перди табуу

4. Педагогикалык

даректемелерди

талдоо

ноябрь
5. 2-3-класстын окуучуларынын таанып-билүү чөйрөсүн тереңдетип изилдөө (жекече)жыл

ичинде

3.Коррекциялык- өнүктүрүү иши1, 2-3-класстын окуучулары менен эске сактоо, көңүл буруу, логикалык ой жорууну өнүктүрүү боюнча коррекция- лык-өнүктүрүү сабактары (топтук)ноябрь-

апрель

Мектепте окутуудагы интеллектик кыйынчы- лыктарды жецип чыгуу.

Окуучулардагы көңүл буруу, эске сактоо, логикалык ой жоруу өнүгүү деңгээлин көтөрүү

2. 2-3-класстын окуу­чулары менен коррек- циялык-өнүктүрүү сабактары (жекече )жыл

ичинде

4.2-3-класстын окуучуларынын ата- энелери менен кеп- кеңештик жана агартуучулук иши1. Жалпы ата- энелердин чогулушу: “Алгачкы баалар” (2- кл.)октябрьОкуучулардын ата- энелеринин исихо- логиялык жөндөмдө- рүн көтөрүү, баланын таанып-билүү өнүгүүсүнүн шартта- рын үйдө уюштуруу
2. Ата-энелердин чогулушу:

“Балдардын интеллек- тик өнүгүшү. Эске сактоо жана көңүл буруу өнүгүшүнө кднтип жардам беребиз?” (2-кл.)

ноябрь
3. Ата-энелердин чогулушу: “Балдар­дын интеллектик өнүгүшү. Акыл үчүн көнүгүүлөр” (3 -кл.)декабрь
5.2-3 -класстардын педагогдору менен кеп-кеңеш жана агартуучулук иши1. Усулдук окуу: “Мектептин көйгөй- лөрүнөн дайын болуу”январьОкуучулардын педагогдорунун психо- логиялык жөндөмдө- рүн кетөрүү,

 

(2. Окуучулардын таанып-билүү чөйрө- сүндөгү енүгүүнүн суроолору боюнча педагогдорго кеп- кеңешберүүжыл . ичиндебаланын таанып-билүү өнүгүусүнүн шартта- рын мектепте уюш- туруу
3. Жалпы класстык же айкын балдардын окутуусуна, жүрүм- турумуна таандык көйгөйлөр боюнча маанилүү өтүнүчтөр- гө кеп-кеңеш берүужыл

ичинде

6.Усулдук жана талдоо иши1. Сурамаларды. тестерди даярдоосентябрь
2. Чогулуштарга, усулдук окууларга, коррекциялык-енүк- түрүү сабактарына даярдыкжыл

ичинде

3. Коррекциялык- өнүктүрүү сабактары үчүн көрсөтмө курал- дарды жасоосентябрь
4. Аныктоону кайра иштөөжыл

ичинде

5. Ишмердүүлүктү талдооянварь, май
3. 4-КЛАССТЫН ОКУУЧУЛАРЫН ОРТО МЕКТЕПКЕ ӨТҮҮГӨ ПСИХОЛОГИЯЛЫК ДАЯРДОО
мазмунуказыбы жана усулуөткөрүү

мөөнөтү

күтүлгөн жыйынтык
1.Окуучуларды байкоого алуу1.4-класстардын сабактарына максаттуу катышуужыл

ичинде

Инсандык калыптаны- шында, интеллектик чөйрөсүндө, өз ара мамиледе конгой лор жаралган окуучуларды байкоо жолу менен табуу
2.ПСИХОЛОГИЯЛЫК-

педагогикалык

аныктоо

1. Педагогдорго серептик сурооноябрьОкуучулардын орто мектепке өтүүсүнүн
2. Интеллектах чөйрөнү аныктооянварьдаярдык деңгээлин аныктоо жолу аркылуу табуу

 

3. Окууга түрткү берүүнү аныктоофевраль
4. Мектептеги кабатырлыкты аныктоомарт
5. Жамааттагы өз ара инсандык мамилелер- ди аныктоооктябрь,

апрель

Л

3.

Коррекциялык- өнүктүрүү нити1. Окуучулар менен орто мектепке өтүүгө даярдоо боюнча сабактар (көнүгүмдүк сабактар)октябрь,

апрель

Интеллектик, түрткү берүүчүлүк чөйрөгө, мамиле тутумуна жана социалдык жүрүм- турумга таандык
2. Коррекциялык- өнүктүрүү сабактары (жекече)жыл

ичинде

мектептик макамдын

кошулмасын

калыптандыруу

3. Класстык сааттаржыл

ичинде

4.4-класстын окуучуларынын ата- энелери менен кеп- кеңештик жана агартуучулук нити1. Ата-энелердин чогулушу: “Окуучу- лардын орто мектепке өтүүдөгү психология- лык даярдыгьг*ноябрь,

март

Окуучулардын орто мектепке өтүүдөгү даярдануусундагы суроолордогу психологиялык
2. Жалпы ага- энелердин чогулушу: “Жакында 5-класска!”апрельжөндөмдү көтөрүү, ата-энелердин балдар үчүн айрым жоопкер- чиликтерди өздөрүнө
3. Жекелик кеп- кеңештержыл

ичинде

алуусу.
4. Үйрөнүм: “Окуучулардын психологиялык саламаттыгы”мартОкуучулардын орто мектепке өтүүдөгү даярдануусундагы суроолордогу психологиялык
*5. Окуучулардын орто мектепке өтүүдөгү жалпы класстын же айкын балдардын даярдыгындагы көйгөйлөргө таандык маанилүү өтүнүчтөр- гө кеп-кеңеш берүүжыл

ичинде

жөндөмдү көтөрүү. Кыйынчылыктарды педагогикалык каражаттар аркылуу женин чыгуу

 

5.Серен гик иш11едконсилиум: “4- класстын окуучула- рынын орто мектепке өтүүдөгү даярдыгы- нын жыйынтыктары”I май .Окуучулардын орто мектепке өтүүсүндегү даярдыктардын жыйынтыгын чыгаруу
6,Усулдук жана талдоо

ИНГИ

1. Сурамаларды, тестерди даярдоосентябрьБелгиленген иш чараларды аткарууга болгон дггярдыкты жүзөгө ашыруу. Жасалган иштердин жыйынтыктарына ой токтотуу
2. Чогулуштарга, үйрөнумдөрге, көнү- гүмдөргө, класстык сааттарга даярдыкжыл

ичинде

3. Сабактар үчүн көрсөтмө куралдарды жасоосентябрь,

октябрь

4. Аныктоону кайра

ИШТӨӨ

жыл

ичинде

5. Ишмердүүлүкгү талдооянварь, май

 

  1. 5-КЛАССТЫН ОКУУЧУЛАРЫН ЖАҢЫ ШАРТТАРГА

КӨНҮКТҮРҮҮДӨ психологиялык коштоо

мазмунукалыбы жана усулу. өткөрүү мөөнөтүКүтүлгөн жыйынтык
1.5-класстын окуучу- ларындагы көнүктү- рүү жүрүмүне байкоо салуу (баштапкы жана экинчи учурларда)Сабактарга максаттуу катышуу, окуудан тыш убактарга байкоо салуужыл

ичинде

Байкоо жолу аркылуу баштапкы жана экинчи учурларда көнүктүрүү кыйынчылыктарын башынан кечирген окуучуларды табуу
2.5-класстардын көнүк- ТҮРҮҮ деңгээлин табууга багытталган психологиялык-педа- гогикалык аныктоо1. Педагогикалык даректемелерди жана мурунку изилдөөлөр- дүн материалдарын талдоосентябрьБайкоо жолу аркылуу көнүжтүрүү кый ынчы лыктарын башынан кечирген окуучуларды (баштапкы жана экинчи учурларда) табуу
2. Педагогдорго серептик суроооктябрь,

апрель

3. 5-класстагылардын ата-энелерин серептик суроооктябрь
4. 5-класстагыларды психологиялык текшерүү ( готук тестирлөө)октябрь,

апрель

 

5. Окуучуларды тереңдетилген нсихологиялык текшерүү (жекече)жыл . ичинде1
3.Баштапкы жана экинчи көнүктүрүү учурунда коррекциялык-1. Окуучулар менен коррекциялык- өнүктүрүү сабактарыоктябрь,

май

Окууга мамилени оңдооиу, окуу активдүүлүтүн
өнүктүрүу шли2. Окуучулар менен коррекциялык-өнүк- түрүү иши (жекече)жыл

ичинде

жогорулатуу, эмодионалдык-эрктик чейресун коррекция- лоо,

мектепте окутууда интеллектик кыйынчылыктарды жең^’

4.5-класстын окуучуларынын ата- энелери менен кеп- кеңештик жана агартуучулук иши1. Жалпы ата-энелер- дии чогулушу: “5- класстагынын таанып -билүү ишмердү^шү- гүндөгү себептер”октябрьБалдардын санаага түшкөн учурлардагы суроолордо психо- логиялык жөндемдү көтөрүү,
2. Ата-энелердин чогулушу: “Балдар- дын жады шарттарга баштапкы көнуктү- рүүнүн жыйынтык- тары”ноябрьата-энелердин балдар үчүн ай рым жоопкер- чиликтерди өздөрүнө алуусу,

көйгөйлүү кырдаал- дарды бирге чечүү

3. Ата-энелердин чогулушу: “Балларды мектепте көнүктүр^- нүн жыйынтыктары”апрель
4. Жеке кеп-кеңештержыл

ичинде

5.5-класстардын педагогдору менен кеп-кенеш жана агартуучулук иши1. Усулдук оку у: “Орто мектептин окутуу шарттарында көнүктүр\7 учурунда келип чыккан негизги койгойлор”Педагогдун психологиялык жөндөмүнүн жогорулашы, бешинчи класс менен көнүктүрүу учурунда

 

2. Балдарды баштап­кы көнүктүрүү учу- рунда психология- лык-педагогикалык жардамды уюштуруу суроолору боюнча кеп-кеңештерсентябрьиштеп жаткан окутуу- чуга жардам берүү максатыидагы педагогикалык жана психологиялык жактан ишмердүүлүктүн шайкештиги
3. Окуучулардын орто мектепке өтүүдөгү жалпы класстын же айкын балдардын даярдыгындагы көйгөйлөргө таандык маанилүү өтүнүчтөр- гө кеп-кеңеш берүүжыл

ичинде

6.5- класстагылардын баштапкы жана экинчи көнүктү- рүүсүнүн жыйынтык- тарын чыгаруу1. 5-класстын окуучуларынын мектепке баштапкы көнүктүрүү жыйын- тыгы боюнча педконсилиумноябрьМектепте көнүктүрүү- де кыйынчылыкка туш болгон балдарга жар­дам берүүдөгү мерчем менен жол-жобону иштеп чыгуу
2. Чакан педкеңеш: “Бешинчи класстагы- л арды кө нү ктүрүүнүн жыйынтыктары”май
7.Усулдук жана талдоо шли1. Сурамаларды, сурамжылоолорду, тестерди даярдоосентябрьБелгиленген иш чаралардыаткарууга болгон даярдыкты жүзөгө ашыруу, Жасалган иштердин жыйынтыктарына ой токтотуу
2. Чогулуштарга,

психологиялык

кабылдамаларга,

коррекциялык-өнүк-

түрүү сабактарына

даярдык

жыл

ичинде

3. Коррекциялык- өнүктүрүү сабактары үчүн көрсөтмө курал- дарды жасоосентябрь,

октябрь

4. Аныктоону кайра иштөөжыл

ичинде

5. Ишмердүүлүктү талдооянварь, май

 

  1. 9-10-КЛАССТЫН ОКУУЧУЛАРЫНА КЕСИПТИК
    ӨЗҮН ӨЗҮ АЫЫКТ ООД О ПСИХО Л ОГНЯ Л ЫК ЖАРДАМ
мазмунукалыбы жана усулуоткорму

мөөнөтү

Күтүлгөн жыйынтык
1.1 [сихологиялык аныктоо1. Баштапкы кесиптик багытты топтук анык­тоо (9-кл.)февраль,

март

Алгачкы кесиптик оз ун озү аныктоого _ көмөктөшүушү тигил же бул ишмердүүлүк- түн түрүнө жөндөмдүү кесиптик шыгын, кызыгуу ынтаасын белгилөө
2. Кесиптик багыттоону аныктоо (жекече)жыл

ичинде

2.Өнүктүрүү иши1. Психология боюнча алдын караган курс: МЕКТЕПТИН ‘ МҮДӨӨСҮ “Ийгиликке жол” (9- 10-кл.)декабрь,

январь

Социалдык- психологиялык билимдерге ээ болуу. Өздөрүнүн кесиптик ынтаасына, кызыгуу- суна, кунтуна, кесип тандоодо эмоционал- дык мамилесин таануу
2. Класстык сааттарноябрь,

март

3.Окуучулар менен кеп- кеңештер ишиЖеке жана топтук кеп-кеңештержыл

ичинде

Кесип тандоо жөнүндөгү чечимди кабыл алуу жүрүмүн алга жылдыруу. Психологиялык колдоо
4.9-10-класстардын ата- энелери, иштешкен педагогдор, класс жетекчилер менен кеп-кеңеш жана агартуучулук иши1. Ата-энелер чогулушу: “Кесип тандоодо психология- лык жардам” (9-кл.)январь,

февраль

Кесип тандоо сурооло- рундагы ата-энелердин жана педагогдордун психологиялык жөндомүн көтөрүү
2. Ата-энелерге жекече кеп-кеңештержыл

ичинде

3. Окуучулардын кесип тандоо багы- трищагы суроолор боюнча педагогдорго кеп-кеңеш берүүжыл

ичинде

5.Усулдук жана талдоо иши

щ –

1. Сурамаларды, тестерди даярдоосентябрьБелгиленген иш чараларды аткарууга болгон даярдыкты жүзөгө ашыруу. Жасалган иштердин жыйынтыктарына ой токтотуу
2. Курстарга, класс­тык сааттарга, ата- энелердии чогулуш- тарына даярдыкжыл

ичинде

 

3. Сабактар үчүн тсөрсөтмө куралдарды жасоосентябрь,

октябрь

4. Аныктоону кайра

ИШТӨӨ

жыл

ичинде

5. Ишмердүүлүктү талдооянварь, май

 

7.11-9-КЛАССТЫН ОКУУЧУЛАРЫН ЭКЗАМЕН! Е
ДАЯРДООДО НСИХОЛОГИЯЛЫК ЖАРДАМ
мазмунукалыбы жана усулуөткөрүү

мөөнөтү

Күтүлгөн жыйынтык
1.Коррекциялык- өнүктүрүү иши1. Кенүгүм: “Экзаменге психоло- гиялык даярдык”мартЖүрүм-турумдун мерчеми менен жол- жосунун экзаменге даярдык жана экзамен у чу рун да кайталап иштөө; өзүн өзү кармоонун, өзүн өзү көзөмөлдөө- нүн көндүмдөрүнө окутуу, өзүнө, өзүнүн күчүнө ишенимди көтөрүү
2. Класстык саатапрель
2.Окуучулар менен кеп-кеңеш иши1. Жеке жана топтук кеп-кеңештержыл ичиндеӨзү үчүн өздүк жоопкерчиликти таануу, өздүк жүрүм- турум, өзүн уюштурууну талдоо
3.9-11-класстардын ата-энелери, педагогдор, иштеш- кендери менен кеп- кеңеш жана агартуучулук иши1. Ата-энелердин чогулушу: “Баланы экзаменге даярдоодо

НСИХОЛОГИЯЛЫК

жардам”

апрельАта-энелердин жана педагогдордун экза- мендерге психоло- гиялык даярдык суроолорунда психо- логиялык жөидемдү которую
2. Окуучулардын ата- энелерине жекече кеп-кеңештер берүүжыл ичинде
3. Окуучуларды экза­менге НСИХОЛОГИЯЛЫК

даярдык суроолорун- да педагогдорго кеп- кеңештер берүү

жыл ичинде

 

 

 

4.Усулдук жана талдоо иши1. Көнүгүмгө, класстык саатка даярдыкмарт, апрельБелгиленген иш чараларды аткарууга 1 болгон даярдыкты
2. Ата-энелердин чогулушуна даярдыкапрельжүзөгө ашыруу. Жасалган иштердин жыйынтыктарына ой
3. Көнүгүм үчүн куралдарды жасоофевральтоктотуу
4. Ишмердүүлүктү талдооянварь, май
8. 10-КЛАССТЫН ОКУУЧУЛАРЫН ДЕМДЕНТҮҮ (МОТИВАЦИЯЛЫК)-ӨЗДҮК ӨНҮКТҮРҮҮ
мазмунукалыбы жана усулуөткөрүү

мөөнөтү

Күтүлгөн жыйынтык I
1.Окуучуларга байкоо салууСабактарга максаттуу катышуужыл ичиндеБайкоо салуу жолу аркылуу демдентүү- өздүк чөйрөсүндө көйгөйлөрдү баштан кечирген окуучулар- 1 ды табуу
2.Психологиялык-

педагогикалык

аныктоо

1. Жаңы түзүлгөн класстардагы окуучу- лардын эмоциялык абалын аныктоосентябрьКөнүктүрүүдө, демдентүү-өздүк чөйрөсүндө көйгөй- лөрдү баштан кечир­ген окуучуларды табуу 1

1

2. Окутуунун демден- түүсүи аныктоооктябрь
3. Кабатырлыкты аныктооноябрь
4. Өздүк баалоону аныктооноябрь
5. Тереңдетилген ис.ихологиялык изилдөө (жекече)жыл ичинде
Коррекциялык- өнүктүрүү иши1. Класстык сааттарды өткөрүүжыл ичиндеОкууга мамилени оңдоону, окуу

 

2. “Психология деген эм не?” сабагын өткөрүүжыл ичиндеактивдүүлүгүн жогорулатуу, өзүн өзү кармоонун, өзүн өзү көзөмөлдөөнүн жөндөмдөрүнө окутуу,

өзүиө, өзүнүн күчүнө ишенимди калыптан- ДЫРУУ-

Психология жөнүндө баштапкы, түптүү билимдерди алуу

4.9-11 -класстардын окуучулары менен кеп-кеңештик ишДемдентүү-өздүк чөйрөдөгү көйгөйлөр боюнча жекелик жана топтук кеп-кеңештер- ди берүүжыл ичиндеӨздүк жана демден- түү чөйрөсүндөгү өнуг^дө келип чыккан көйгөйлөр- дүн себептерин табуу, көйгөйлөрдүн чечилишин биргелешип чечүү’ жолдорун издөө. Психологиялык колдоо
5.9-11-класстын окуучуларынын ата- энелери менен кеи- кеңештик жана агартуучулук иши1. Ата-энелердин чогулушу: “Жогорку өсиүрүм жаштагы көйгөйлөр” (9-кл.)декабрьОкуучулардын ата- энелеринин өснүрүм кездеги жаш өзгөчө- лүгүндөгү сууроо- лордо психология­лык жендөмдү көтөрүү, демдентүү- өздүк өнүгүүдө бала менен жакшы мами- ле түзүүнүн жооп- керчилигин өзүнө алуу
6.9-11 -класстардын педагогдору, иштешкендери менен кеп-кецсш жана агартуучулук1. Үйрөнүм: “Мектеп- теги каршылыктар. Аларды чечуү жолдору”мартОкуучулардын

иедагогдорунун

психологиялык

жөндөмдөрүн

кеторүү,

иши

. * , *

2. Жалпы класстын же айкын балдардын окуусундагы, жүрүм- турумундагы көйгөй- лөргө таандык маанилүү өтүнүчтөр- гө кеп-кеңеш берүүжыл ичинде9-11-класстар менен иштешип жаткан мугалимдердин педагогикалык жана психологиялык жактан ишмердүү- лүгүндөгү птайкеш- тикти алып келүү

 

7.Усулдук жана талдоо иши1. Сурамаларды, тестерди даярдоосентябрьБелгиленген иш чараларды аткарууга болгон даярдыкты
2. Чогулуштарга, үйрөнүмдөргө, сабактарга, класстык сааттарга даярдыкжыл ичиндежүзөгө ашыруу. Жасалган иштердин жыйынтыктарына ой токтотуу
3. Сабактар үчүн көрсөтмө куралдарды жасоосентябрь
4. Аныктоону кайра иштөөжыл ичинде
5. Ишмердүүлүктү талдооянварь, май

 

                         Жабдылышы: психологиялык адабияттар, аныктоо аспаптары. сабактардын мүдөөлөрү, окуучулар үчүн көнүгүмдөрдүн мүдөөлөрү, класстык сааттардын иштпелип чыгышы, ата-энелер менен педагогдор үчүн псшологиялык-педагогикалык баяндамалар, ата-энелер үчүн психологиялык кабылдаманын мүдөөлөрү, көрсөтмө куралдар, музыкалык когатоо, психологиялык сабактар үчүн колдонмолор.

 

Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызмат Социалдык-психологиялык кызматСоциалдык-психологиялык кызмат

1-11 класстар учун психологиялык коррекция

2020-2021-окуу жылынын мектеп психологунун жылдык отчёту

Профилактика и психокоррекция трудностей адаптации 1-11кл.

тренинги для преподавателей